Daria Reczek finalistka „The Voice of Poland” zastąpi Kasię Moś w reklamach Link4
– Covery światowych wykonawców z wpadającymi w ucho zabawnymi tekstami okazały się strzałem w dziesiątkę. Mamy wypracowany format, który teraz prezentujemy w nowej odsłonie.
Reklamy Link4 zostały już kilkukrotnie nagrodzone prestiżowymi statuetkami Effie, przyznawanymi przez ekspertów z branży reklamowej za efektywność – przypomina Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4.
Pochodząca ze Szczepanowa Daria Reczek popularność zdobyła jesienią 2019 roku, zajmując drugie miejsce w programie „The Voice of Poland” w TVP2. Dynamiczna 21-letnia brunetka oczarowała publiczność zarówno głosem, temperamentem, jak i urodą. Natomiast Sylwia Przetak jest laureatką wielu festiwali muzycznych.
– Nasza firma zawsze stawiała na młodych zdolnych ludzi. Tak było w przypadku Kasi Moś, która współpracę z Link4 rozpoczęła w 2014 r. po sukcesie w programie „Must Be The Music”, a teraz jest już prawdziwą gwiazdą, w czym z pewnością pomogła jej także ogromna popularność wielokrotnie nagradzanych reklam Link4.
Po latach wspólnej owocnej pracy, pomyśleliśmy, że czas dać szansę nowym wschodzącym gwiazdom – uzasadnia Joanna Talaśko, dyrektor komunikacji marketingowej w firmie.
Pełen artykuł: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/link4-kasia-mos-znika-z-reklam-nowe-piosenkarki-kim-sa-daria-reczek-sylwia-przetak
—
foto: yt link4
IB / wirtualnemedia.pl / link4
VIDEO
Jak powstają reklamy link4 z udziałem Darii Reczek i Sylwii Przetak