ADV
blank
Powiat BocheńskiWiadomości

W starostwie uruchomiono system internetowej rezerwacji wizyt

Już od 1 sierpnia w Starostwie Powiatowym w Bochni zostanie uruchomiony system internetowej rezerwacji wizyt, w urzędzie ustawione zostały również biletomaty. Dzięki temu będzie można sprawdzić ile osób oczekuje na załatwienie konkretnej sprawy, ale również dokonać rezerwacji biletu online. Wprowadzone udogodnienia mają ułatwić klientom załatwienie sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu oraz w Wydziale Geodezji i Kartografii.

Spotkanie można umówić za pośrednictwem strony rezerwacje.powiatbochenski.pl na umieszczonym tam formularzu rezerwacji.

Możliwość umówienia wizyty dotyczy:

– uprawnień kierowców (prawa jazdy),
– rejestracji pojazdów,
– wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków,
– kopii map oraz innych materiałów.

 Biletomaty umieszczone są:

– przy wejściu od ul. Różanej

– przy wejściu od. ul. Kazimierza Wielkiego przy Wydziale Komunikacji i Transportu.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy o kontakt:

Wydział Komunikacji i Transportu tel.: 14 615 37 82,14 615 37 83 lub 14 615 37 65

Wydział Geodezji i Kartografii tel.: 14 615 37, 14 615 37


WAŻNE!!!

Umówienie wizyty na sierpień 2022 roku w Wydziale Komunikacji i Transportu i w Wydziale Geodezji i Kartografii będzie możliwe już od 25 lipca 2022 roku.

Dla ułatwienia skorzystania z systemu kolejkowego przygotowaliśmy wskazówki:

 Instrukcja dla internetowej rezerwacji wizyty:

  • Wejdź na stronę http://rezerwacje.powiatbochenski.pl
  • Wybierz wydział i naciśnij przycisk „Dalej”
  • Wybierz rodzaj sprawy i naciśnij przycisk „Dalej”  – Pamiętaj! jeden termin rezerwuje czas dla jednej sprawyrejestrując dwa pojazdy musisz zarezerwować dwa terminy!
  • Wskaż dzień, godzinę i naciśnij przycisk „Dalej”
  • Podaj imię, nazwisko i adres email (w celu sprawniejszej komunikacji możesz podać numer telefonu, lecz nie jest to obowiązkowe).
  • Zapoznaj się z regulaminem i klauzulą informacyjną – zaakceptuj regulamin i klauzulę RODO i naciśnij przycisk „potwierdź rezerwację”.
  • Wyświetli się strona z informacją, że rezerwacja czeka na potwierdzenie – jest tam również przycisk anulowania rezerwacji – nie przyciskaj go jeżeli  nie chcesz anulować terminu.
  • Zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową i odbierz maila z linkiem do potwierdzenia rezerwacji.
  • Potwierdź swoją wizytę
  • Po potwierdzeniu wizyty wyświetli się strona, na której masz podany rodzaj sprawy oraz termin, na który dokonałeś rezerwacji oraz KOD, z którym w umówionym dniu udajesz się do urzędu– dostajesz również kod QR który może automatycznie wpisać ten termin do Twojego kalendarza.
  • W dniu wizyty – nie mniej niż dziesięć minut przed wyznaczonym terminem udaj się do dowolnego biletomatu i wprowadź otrzymany KOD.
  • PAMIĘTAJ! Jeżeli nie wprowadzisz kodu i nie pobierzesz biletu lub zrobisz to po terminie Twoja rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
  • Odbierz bilet i oczekuj na wezwanie – Twój numer wyświetli się na wyświetlaczu.

Instrukcja dla biletomatu:

  • Wybierz wydział i sprawę, którą chcesz załatwić
  • Odbierz bilet
  • Oczekuj na wezwanie – Twój numer wyświetli się na wyświetlaczu.

PAMIĘTAJ! jeden bilet rezerwuje czas dla jednej sprawynp. rejestrując dwa pojazdy musisz wziąć dwa bilety!

„Dostawa i wdrożenie systemu rezerwacji wizyty w urzędzie i elektronicznego systemu kolejkowego” w ramach projektu” – realizacja w ramach projektu „Cyfrowy Powiat Bocheński” – E-administracja w Powiecie Bocheńskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Oś 2. Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.

sp

blank

Podobne artykuły

Back to top button