ADV
Materiały sponsorowaneWiadomości

Carlsberg Polska na 3 pozycji w kategorii branżowej Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Carlsberg Polska zajął 3 miejsce w kategorii branżowej w  14. edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Do tej pory wzięło w nim udział blisko 230 przedsiębiorstw podejmujących najważniejsze wyzwania społeczne i środowiskowe w systematyczny sposób.

W klasyfikacji ogólnej rankingu Carlsberg Polska uplasował się na 6 pozycji, utrzymując tę samą lokatę co rok temu. W kategorii branżowej „Dobra konsumpcyjne, farmacja” firma ulokowała się na 3 miejscu, ( 5 lokata  w 2019 r.). Wysoką pozycję firmy w tegorocznym zestawieniu zapewniły m.in. działania na rzecz ochrony środowiska i programy społeczne.

Co roku poprawiamy swoją lokatę w rankingu, co pokazuje, że cele realizowane przez Carlsberg Polska w ramach naszego globalnego programu zrównoważonego rozwoju Together Towards ZERO, przynoszą wymierne efekty. Sukcesywnie ograniczamy emisję dwutlenku węgla, dążąc do zeroemisyjności do 2030 r., w sposób zrównoważony gospodarujemy wodą w naszych browarach i redukujemy jej zużycie, wspieramy też lokalne społeczności wokół browarów poprzez wieloletnie inicjatywy służące mieszkańcom i środowisku. Wysoka pozycja w rankingu jest dla nas potwierdzeniem, że obrany kurs jest słuszny – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

blankRanking uwzględnia spółki działające w Polsce. Dzięki temu, że od 2009 r. jego wyniki są archiwizowane, służy on także jako cenny dla biznesu instrument edukacyjny i porównawczy. Biorąc udział w rankingu, firma może sprawdzić, jak plasuje się na tle branży, konkurencji i całego rynku, które obszary zrównoważonego rozwoju są jej mocną stroną, a które wymagają poprawy oraz jak realizuje Cele Zrównoważonego Rozwoju ustanowione przez ONZ (tzw. SDGs).

Organizatorem XIV edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2020 był Koźmiński Business Hub, partnerem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a partnerem medialnym Dziennik Gazeta Prawna, który publikuje wyniki zestawienia od 2009 r. Ankieta  składała się z 44 pytań z czterech obszarów: zrównoważonego zarządzania, pozytywnego wpływu, etycznej kultury organizacyjnej oraz wybranych wskaźników odpowiedzialności. Zgłoszenia były weryfikowane przez Deloitte.

Wyniki rankingu ogłoszono 4 czerwca 2020 r. podczas wirtualnej konferencji pt. „Pozytywny biznes w Polsce. Pasja, innowacje i odpowiedzialność”, zorganizowanej przez Koźmiński Business Hub.

Carlsberg Polska

blank

Podobne artykuły

Back to top button